15 augustus 2019 om 00:00
iBOOD

Karl Lagerfeld Polo

Karl Lagerfeld Polo

Comfortabel, luchtig en toch gekleed, dat zijn deze polo's van Karl Lagerfeld. Hengel nu een aantal verschillende kleuren binnen, dan ga jij stijlvol de zomer door!

Specificaties

Merk: Karl Lagerfeld
Type: Polo
Voor: Heren

• Super comfortabel
  • Verfijnd vakmanschap
  • Hoge kwaliteit materialen

Kenmerken

• Materiaal: 95% katoen en 5% elastaan
  • Regular fit
  • Logo op de borst
15 augustus 2019 om 00:04
Fidelis89 Gebruiker

2de keer dat ik deze zie passeren hier. 1ste keer zwaar getwijfeld net zoals nu ook…

Iemand ervaring met deze specifieke polo’s via ibood?

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 00:11
TSPostma Gebruiker

Ja, de maattabel klopt niet waardoor ik moest retourneren..

Met woorden als “ze vallen klein” zou ik er niet op gokken dat het past. Dit was bij het passen van het product niet het geval.

Op een andere aanbiedingssite worden ze 4 euro duurder aangeboden maar met kloppende maattabel.

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 01:57
Jakamello Gebruiker

Inderdaad, de maattabel klopt niet echt, had vorige keer 2x large gekocht en deze vielen echt klein uit. Als je ze langs een medium legt zijn ze even groot

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 09:59
Moderator Bas iBOOD Moderator

Deze polo’s vallen normaal, we raden aan je eigen maat te bestellen.

We hebben inderdaad onze twijfels bij de getoonde maattabels en hebben deze daarom weggehaald. Dank voor het delen van jullie feedback!

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 16:32
marcel1943 Gebruiker

ja , door jullie foute maattabel , heb ik moeten retourneren als ik nu opnieuw bestel heb ik wel weer extra verzenkosten aan mijn been .

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 00:51
Manfred85 Gebruiker

Vorige keer gekocht, prima kwaliteit en maat klopte met tabel.

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 12:41
jup.deneddy Gebruiker

vorige keer ook besteld ,voor zekerheid een xl besteld maat zit er knal op kwaliteit is ook goed

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 13:34
Roger12 Gebruiker

Erg tevreden over deze polo’s. Zitten goed en mooie kwaliteit. Heb ze in XL besteld. Ik heb normaal L/XL dus als je zeker wilt weten dat ze niet te straks zitten zou ik een maat groter nemen dan gebruikelijk.

Beantwoorden

15 augustus 2019 om 20:26
Snoepy16 Gebruiker

Spijtig dat men niet denkt aan de mensen met een maatje meer ! ( 4 of 5 keer XL)

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.