15 mei 2019 om 00:00
iBOOD

Lee

Lee
Urban uniform

Vandaag scoor je kleding van Lee aan de scherpse prijzen. Lee is een merk dat pure kwaliteit uitstraalt en dat al sinds het onstaan in 1889. In het begin focuste het merk zich op het vervaardigen van denim werkkleding, maar al snel verschoof de focus naar het ontwerpen van casual wear. En daar kunnen wij enkel maar blij om zijn!

15 mei 2019 om 08:56
berryvankilsdonk Gebruiker

Bij het Weetern shirt zie ik staan: “Het model is 1,83 meter lang en draagt maat L”. Maar ik zie helemaal geen model.

Mag ik nav de tekst concluderen dat het shirt klein valt?

Beantwoorden

15 mei 2019 om 09:06
Moderator Niek Moderator

Goedemorgen berryvankilsdonk,

Bedankt voor je alertheid! We hebben inderdaad geen foto met model meer beschikbaar. Je kunt de maat het beste bepalen aan de hand van de maattabel die je vindt tussen de productafbeeldingen.

Beantwoorden

17 mei 2019 om 08:06
wkwakernaak Gebruiker

Ik draag normaal M, maar dat valt soms klein uit. De western shirts draag ik in maat L en die passen precies, zowel lengte mouw als breedte van schouders (houdt niks over). Deze shirts vallen in mijn ervaring dus iets kleiner uit.

Beantwoorden

Log in om berichten op het forum te kunnen plaatsen. iBOOD is benieuwd naar jouw mening!

Om een bericht te plaatsen in ons forum heb je een forumnaam nodig. Klik op de knop hieronder om een forumnaam te kiezen.